Lehrervorstellungen und fachliche Vorstellungen zu Experimenten im Geographieunterricht

Taking into current literature of didactics of Geography, there is a lack of clear and coherent criteria concerning teaching-related experiments. Up to now there is a wide range of different criteria to refer to so that in concrete teaching situations the teachers’ own perception of how experiments...

Verfasser: Spellsiek, Marc
Dokumenttypen:Master-/Diplomarbeit
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2013
Publikation in MIAMI:23.05.2013
Datum der letzten Änderung:13.04.2022
Reihe:Münstersche Arbeiten zur Geographiedidaktik, Bd. 4
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Schlagwörter:Geographiedidaktik; Didaktische Rekonstruktion; Experiment; Versuch; Lehrervorstellungen; Naturwissenschaftliche Grundbildung
Fachgebiet (DDC):550: Geowissenschaften, Geologie
Lizenz:InC 1.0
Sprache:Deutsch
Format:PDF-Dokument
URN:urn:nbn:de:hbz:6-66389487241
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-66389487241
Onlinezugriff:MAG_Band_04.pdf
MAG_Band_04_Anhang.pdf
Daten herunterladen:ZIP-Datei
Jahr Jan Feb Mär Apr Mai Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dez
2013 0 0 0 0 0 2 5 17 18 24 4 0 70
2014 2 1 48 78 45 54 19 32 11 10 5 8 313
2015 9 8 10 23 9 11 16 5 5 1 3 6 106
2016 6 5 9 1 9 9 3 2 0 7 88 52 191
2017 107 142 139 45 89 7 8 8 4 2 4 2 557
2018 7 2 4 7 7 10 1 0 2 2 3 2 47
2019 5 3 6 8 4 1 0 14 2 3 7 9 62
2020 8 3 6 10 0 4 1 1 7 10 6 4 60
2021 9 27 37 28 37 43 32 44 32 28 20 17 354
2022 18 7 21 25 25 17 21 19 22 22 20 44 261
2023 18 5 10 17 12 9 10 8 9 31 26 15 170
2024 6 11 13 5 35