Lehrervorstellungen und fachliche Vorstellungen zu Experimenten im Geographieunterricht
Taking into current literature of didactics of Geography, there is a lack of clear and coherent criteria concerning teaching-related experiments. Up to now there is a wide range of different criteria to refer to so that in concrete teaching situations the teachers’ own perception of how experiments...
Verfasser: | |
---|---|
Dokumenttypen: | Master-/Diplomarbeit |
Medientypen: | Text |
Erscheinungsdatum: | 2013 |
Publikation in MIAMI: | 23.05.2013 |
Datum der letzten Änderung: | 13.04.2022 |
Reihe: | Münstersche Arbeiten zur Geographiedidaktik, Bd. 4 |
Angaben zur Ausgabe: | [Electronic ed.] |
Schlagwörter: | Geographiedidaktik; Didaktische Rekonstruktion; Experiment; Versuch; Lehrervorstellungen; Naturwissenschaftliche Grundbildung |
Fachgebiet (DDC): | 550: Geowissenschaften, Geologie |
Lizenz: | InC 1.0 |
Sprache: | Deutsch |
Format: | PDF-Dokument |
URN: | urn:nbn:de:hbz:6-66389487241 |
Permalink: | https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-66389487241 |
Onlinezugriff: | MAG_Band_04.pdf
MAG_Band_04_Anhang.pdf |
Daten herunterladen: | ZIP-Datei |
Jahr | Jan | Feb | Mär | Apr | Mai | Jun | Jul | Aug | Sep | Okt | Nov | Dez | ∑ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2013 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 17 | 18 | 24 | 4 | 0 | 70 |
2014 | 2 | 1 | 48 | 78 | 45 | 54 | 19 | 32 | 11 | 10 | 5 | 8 | 313 |
2015 | 9 | 8 | 10 | 23 | 9 | 11 | 16 | 5 | 5 | 1 | 3 | 6 | 106 |
2016 | 6 | 5 | 9 | 1 | 9 | 9 | 3 | 2 | 0 | 7 | 88 | 52 | 191 |
2017 | 107 | 142 | 139 | 45 | 89 | 7 | 8 | 8 | 4 | 2 | 4 | 2 | 557 |
2018 | 7 | 2 | 4 | 7 | 7 | 10 | 1 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 47 |
2019 | 5 | 3 | 6 | 8 | 4 | 1 | 0 | 14 | 2 | 3 | 7 | 9 | 62 |
2020 | 8 | 3 | 6 | 10 | 0 | 4 | 1 | 1 | 7 | 10 | 6 | 4 | 60 |
2021 | 9 | 27 | 37 | 28 | 37 | 43 | 32 | 44 | 32 | 28 | 20 | 17 | 354 |
2022 | 18 | 7 | 21 | 25 | 25 | 17 | 21 | 19 | 22 | 22 | 20 | 44 | 261 |
2023 | 18 | 5 | 10 | 17 | 12 | 9 | 10 | 8 | 9 | 31 | 26 | 15 | 170 |
2024 | 6 | 11 | 13 | 5 | 35 |