Negotiations and interactions in Electronic Markets : proceedings of the Sixth Research Symposium on Emerging Electronic Markets Muenster, Germany, September 19 - 21, 1999

The purpose of the paper is to understand from a business point of view, how the move towards interactive television is not limited exclusively to technology valence, but also has a profound impact on the whole system. From the types of offer to modalities of consumption, from technological and prod...

Weitere Beteiligte: Klein, Stefan (Herausgeber)
Schneider, Bernd (Herausgeber)
FB/Einrichtung:FB 04: Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
Dokumenttypen:Arbeitspapier
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2000
Publikation in MIAMI:20.10.2008
Datum der letzten Änderung:25.03.2015
Reihe:Arbeitsberichte des Instituts für Wirtschaftsinformatik, Bd. 72
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Fachgebiet (DDC):004: Datenverarbeitung; Informatik
330: Wirtschaft
Lizenz:InC 1.0
Sprache:Englisch
Format:PDF-Dokument
URN:urn:nbn:de:hbz:6-53569594700
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-53569594700
Onlinezugriff:072_arbeitsberichte_wirtschaftsinformatik.pdf
LEADER 02799cam a2200337uu 4500
001 e7ee57c5-63e7-4da4-8561-2a65bfa9352e
003 miami
005 20150325
007 c||||||||||||a|
008 081020e20081020||||||||||#s||||||||eng||||||
024 7 |a urn:nbn:de:hbz:6-53569594700  |2 urn 
041 |a eng 
082 0 |a 004 Datenverarbeitung; Informatik  |2 23  |a 330 Wirtschaft  |2 23 
110 2 |a Universitäts- und Landesbibliothek Münster  |0 http://d-nb.info/gnd/5091030-9  |4 own 
245 1 0 |a Negotiations and interactions in Electronic Markets  |b proceedings of the Sixth Research Symposium on Emerging Electronic Markets Muenster, Germany, September 19 - 21, 1999 
250 |a [Electronic ed.] 
264 1 |c 2000-08 
264 2 |b Universitäts- und Landesbibliothek Münster  |c 2008-10-20 
300 |a 142 
490 1 |a Arbeitsberichte des Instituts für Wirtschaftsinformatik  |v Bd. 72  |w a57d7c1d-0d16-4175-b01a-3d70239638dd 
505 0 |a Preface (Stefan Klein, Bernd Schneider) ..... 3 -- Interactive Television: A Model of Analysis of Business Economic Dynamics (Margherita Pagani) ..... 5 -- Measuring Customer Satisfaction on the Internet (Rita M. Walczuch, Katja Hofmaier) ..... 31 -- A Theoretical Framework for Speech Act Based Negotiation in Electronic Commerce (Mareike Schoop) ..... 79 -- Media - Towards a Model for Coordination, Communication and Organization in Ecommerce (Ulrike Lechner, Beat Schmid, Martina Klose) ..... 91 -- Signaling and Segmentation on Electronic Markets: Innovative Pricing Strategies for Improved Resource Allocation (Stefan Klein, Claudia Löbbecke) ..... 127. 
506 0 |a free access 
520 3 |a The purpose of the paper is to understand from a business point of view, how the move towards interactive television is not limited exclusively to technology valence, but also has a profound impact on the whole system. From the types of offer to modalities of consumption, from technological and productive structures to business models. 
540 |a InC 1.0  |u https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ 
655 7 |2 DRIVER Types  |a Arbeitspapier 
655 7 |2 DCMI Types  |a Text 
700 1 |a Klein, Stefan  |u FB 04: Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät  |0 http://d-nb.info/gnd/123075661  |4 edt 
700 1 |a Schneider, Bernd  |u FB 04: Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät  |0 http://d-nb.info/gnd/1037734505  |0 http://viaf.org/viaf/304958596  |4 edt 
830 0 |a Arbeitsberichte des Instituts für Wirtschaftsinformatik  |v Bd. 72  |w (miami)a57d7c1d-0d16-4175-b01a-3d70239638dd 
856 4 0 |3 Zum Volltext  |q text/html  |u https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-53569594700  |u urn:nbn:de:hbz:6-53569594700 
856 4 0 |3 Zum Volltext  |q application/pdf  |u https://repositorium.uni-muenster.de/document/miami/e7ee57c5-63e7-4da4-8561-2a65bfa9352e/072_arbeitsberichte_wirtschaftsinformatik.pdf