Mathematics Education of our Students : Presenting An Innovative Model of Teaching and Learning in Mathematics

This book introduces an innovative model in teaching and learning of mathematics. It is the result of nearly two decades of research in math education at the college. Its main premise is that all students can learn math provided they are engaged in the learning process. The award-winning Keystone mo...

Verfasser: Siadat, M. Vali
Dokumenttypen:Buch
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2022
Publikation in MIAMI:27.12.2022
Datum der letzten Änderung:27.12.2022
Verlag/Hrsg.: WTM-Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Schlagwörter:Assessment; Cooperative Learning; Homework; Keystone Mathematics Project; Mathematics Education; Testing Formative Assessment; Quiz; Test
Fachgebiet (DDC):370: Bildung und Erziehung
510: Mathematik
Rechtlicher Vermerk:© 2022 WTM – Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien, Münster
Lizenz:InC 1.0
Sprache:English
Version in anderer physikalischen Form:Druckausgabe: Siadat, M. Vali: Mathematics Education of our Students : Presenting An Innovative Model of Teaching and Learning in Mathematics. Münster : WTM, 2022. ISBN 978-3-95987-231-7
Format:PDF-Dokument
ISBN:978-3-95987-232-4
URN:urn:nbn:de:hbz:6-51079572946
Weitere Identifikatoren:DOI: 10.17879/51079574750
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-51079572946
Verwandte Dokumente:
Onlinezugriff:wtm_isbn-978-3-95987-232-4.pdf
Diese Veröffentlichung ist für die Nutzung eingeschränkt. Falls Sie das Dokument nicht öffnen können, wenden Sie sich bitte für weitere Informationen an den Servicepunkt Publizieren der ULB Münster (miami@uni-muenster.de).

This book introduces an innovative model in teaching and learning of mathematics. It is the result of nearly two decades of research in math education at the college. Its main premise is that all students can learn math provided they are engaged in the learning process. The award-winning Keystone model, as is thoroughly described in the book, has produced significant student outcomes not only in mathematics but also in English reading comprehension. The research has had consistent results during the years of study.