Integrating personalized medical test contents with XML and XSL-FO

Background: In 2004 the adoption of a modular curriculum at the medical faculty in Muenster led to the introduction of centralized examinations based on multiple-choice questions (MCQs). We report on how organizational challenges of realizing faculty-wide personalized tests were addressed by impleme...

Verfasser: Toddenroth, Dennis
Dugas, Ch.
Frankewitsch, Thomas
FB/Einrichtung:FB 05: Medizinische Fakultät
Dokumenttypen:Artikel
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2011
Publikation in MIAMI:12.02.2013
Datum der letzten Änderung:16.04.2019
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Quelle:BMC Medical Education 11 (2011) 8
Fachgebiet (DDC):004: Datenverarbeitung; Informatik
Lizenz:CC BY 2.0
Sprache:English
Anmerkungen:Finanziert durch den Open-Access-Publikationsfonds 2011/2012 der Deutschen Forschungsgemeinschaft (DFG) und der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster (WWU Münster).
Format:PDF-Dokument
URN:urn:nbn:de:hbz:6-67389605693
Weitere Identifikatoren:DOI: doi:10.1186/1472-6920-11-8
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-67389605693
Onlinezugriff:1472-6920-11-8.pdf
Jahr Jan Feb Mär Apr Mai Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dez
2013 0 4 1 0 1 0 0 1 0 1 2 0 10
2014 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 3
2015 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
2016 1 0 0 8 1 2 1 0 1 0 3 0 17
2017 3 2 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 7
2019 0 1 5 16 19 14 13 13 22 63 13 9 188
2020 10 8 8 4 0 2 4 2 0 1 1 1 41
2021 1 2 14 4 9 11 6 3 1 4 6 6 67
2022 1 3 4 5 6 6 2 3 5 3 4 12 54
2023 0 0 1 3 2 1 1 3 4 14 5 1 35
2024 0 2 0 0 2