Engaging (with) Mathematics and Learning to Teach : An Integrated Approach to Mathematics Preservice Education
Mathematics education research indicates the value of a meaning-making and problem-solving approach to the teaching mathematics in primary and lower secondary classrooms. Yet teachers, most of whom have not experienced such pedagogies in their own mathematics learning, often find it difficult to imp...
Verfasser: | |
---|---|
Dokumenttypen: | Buch |
Medientypen: | Text |
Erscheinungsdatum: | 2017 |
Publikation in MIAMI: | 21.12.2017 |
Datum der letzten Änderung: | 21.12.2017 |
Verlag/Hrsg.: |
WTM-Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien
|
Angaben zur Ausgabe: | [Electronic ed.] |
Schlagwörter: | Zahlentheorie; Polygon; Polyeder; Gruppentheorie; Mathematikunterricht; Grundschule; Sekundarstufe 1 |
Fachgebiet (DDC): | 370: Bildung und Erziehung
510: Mathematik |
Rechtlicher Vermerk: | © 2017 WTM – Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien, Münster |
Lizenz: | InC 1.0 |
Sprache: | English |
Anmerkungen: | Druckausgabe: Povey, Hilary: Engaging (with) Mathematics and Learning to Teach : An Integrated Approach to Mathematics Preservice Education. Münster : WTM, 2017. ISBN 978-3-95987-051-1 |
Format: | PDF-Dokument |
ISBN: | 978-3-95987-052-8 |
URN: | urn:nbn:de:hbz:6-10219398258 |
Permalink: | https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-10219398258 |
Onlinezugriff: | wtm_isbn-978-3-95987-052-8.pdf
Diese Veröffentlichung ist für die Nutzung eingeschränkt. Falls Sie das Dokument nicht öffnen können, wenden Sie sich bitte für weitere Informationen an den Servicepunkt Publizieren der ULB Münster (miami@uni-muenster.de). |
Jahr | Jan | Feb | Mär | Apr | Mai | Jun | Jul | Aug | Sep | Okt | Nov | Dez | ∑ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2019 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2021 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 2 | 0 | 0 | 13 |
2022 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 13 | 21 |
2023 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 6 |