Why and how should initial alphabetization in a "Strong Language" precede teaching and learning in a "Language of Wider Communication" even in strongly multilingual countries? : A survey of the current state of an old debate
Verfasser: | |
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Weitere Beteiligte: | |
FB/Einrichtung: | FB 06: Erziehungswissenschaft und Sozialwissenschaften |
Dokumenttypen: | Master-/Diplomarbeit |
Medientypen: | Text |
Erscheinungsdatum: | 2005 |
Publikation in MIAMI: | 11.09.2006 |
Datum der letzten Änderung: | 17.11.2015 |
Angaben zur Ausgabe: | [Electronic ed.] |
Schlagwörter: | (School-) Language Policy; Initial Alphabetization in the "Strong Language" of Learners |
Fachgebiet (DDC): | 370: Bildung und Erziehung |
Lizenz: | InC 1.0 |
Sprache: | Deutsch |
Format: | PDF-Dokument |
URN: | urn:nbn:de:hbz:6-71639667355 |
Permalink: | https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-71639667355 |
Onlinezugriff: | ex_arbeit_mueller.pdf |