Convincing online consumers to purchase : Empirical studies on online advertising, mobile advertising, user generated content and social shopping tools

This dissertation deals with three different research questions: (1) “Can marketers improve the effectiveness of online display advertising by serving ads that match a consumer’s latent interest in the firm’s offering?”, (2) “Can marketers improve the effectiveness of online display ads by serving a...

Verfasser: Leweling, Sascha
Weitere Beteiligte: Wiesel, Thorsten (Gutachter)
Dokumenttypen:Dissertation/Habilitation
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2018
Publikation in MIAMI:27.08.2018
Datum der letzten Änderung:28.08.2018
Reihe:Wissenschaftliche Schriften der Universität Münster / Reihe IV, Bd. 15
Verlag/Hrsg.: readbox unipress in der readbox publishing GmbH
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Schlagwörter:online advertising; mobile advertising; display advertising; hidden Markov model; user-generated content; social shopping online Werbung; mobile Werbung; Display Werbung; Hidden Markov Modell; User-generated content; social shopping
Fachgebiet (DDC):330: Wirtschaft
Lizenz:CC BY-SA 4.0
Sprache:English
Anmerkungen:Auch im Buchhandel erhältlich: Convincing online consumers to purchase : Empirical studies on online advertising, mobile advertising, user generated content and social shopping tools / Sascha Leweling. – Münster : Readbox Unipress, 2018. – XIII, 136 S. (Wissenschaftliche Schriften der WWU Münster : Reihe IV ; Bd. 15), ISBN 978-3-8405-0184-5, Preis: 18,20 EUR
Format:PDF-Dokument
ISBN:978-3-8405-0184-5
URN:urn:nbn:de:hbz:6-68109734122
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-68109734122
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