Lehrervorstellungen und fachliche Vorstellungen zu Experimenten im Geographieunterricht

Taking into current literature of didactics of Geography, there is a lack of clear and coherent criteria concerning teaching-related experiments. Up to now there is a wide range of different criteria to refer to so that in concrete teaching situations the teachers’ own perception of how experiments...

Verfasser: Spellsiek, Marc
Dokumenttypen:Master-/Diplomarbeit
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2013
Publikation in MIAMI:23.05.2013
Datum der letzten Änderung:13.04.2022
Reihe:Münstersche Arbeiten zur Geographiedidaktik, Bd. 4
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Schlagwörter:Geographiedidaktik; Didaktische Rekonstruktion; Experiment; Versuch; Lehrervorstellungen; Naturwissenschaftliche Grundbildung
Fachgebiet (DDC):550: Geowissenschaften, Geologie
Lizenz:InC 1.0
Sprache:Deutsch
Format:PDF-Dokument
URN:urn:nbn:de:hbz:6-66389487241
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-66389487241
Onlinezugriff:MAG_Band_04.pdf
MAG_Band_04_Anhang.pdf
Daten herunterladen:ZIP-Datei
Wird geladen...